söndag, mars 29, 2009





Sådär ser huset ut som jag bor i! Till vänster på första bilden skymtar min lilla pärla.

Marielle klagade på mig idag om att jag uppdaterar bloggen alldeles för sällan.
Så nu ska jag uppdatera varje dag (lycka till haha).
Shoppade i London i fredags och fick med mig lite saker.
Vita tygskor, svarta ballerinaskor, trosor, marinblå/vitrandig midjekjol, svart linne, bikini, sovshorts + linne, olika örgängen och solglasögon. Allt gick på hela 37 pund. Kvantitet före kvalitet haha!



.
.
Igår vart det fest i London igen, denna gång med lite fler au-pairer. Det var vääääligt najs!

.
Erika, (Sverige jao) Olivia, Sabrina (Grekisk-finks), Kyla (Sydafrika).
.
Hörs imorgon då!

2 kommentarer:

Marielle sa...

weeei :) fan va snygga grejer! älskaa bikinin jao.Huset sg inte helller helt fel ;) pusss från SWEDEN!<3

Freudet sa...

åhh, sweet! :) idag gjorde jag en du ;) körde in på fel infart i kolbäck!! :O fick köra till köping ist för till västerås :( men men hittade ut genom odensvi, fin liten by det där ;D pusspuss!