tisdag, mars 24, 2009

USB

Emma skickade med ett USB-minne när jag åkte och har liksom inte hunnit kolla igenom allt förrän nu. Eftersom att Fiona jobbar nattskift (jag är alltså själv med barnen, dom sover, segt)och att jag alltid blir glad av Emma så det var dags att ta en nogrann titt.

Jag vart inte besviken, HAHAHA :D Här är ett litet urval av bilder som Emma skickat med.






Det är fan något magiskt med den här bilden, skrattar sönder varje gång





Jag och Mami på studenten, glädjetårar :)





Emma med sina überroliga ordvitsar, not, denna gång är hon korkad, ha ha.... haha




Emma och jag igen, denna gång i London feb -08, vilken fotovinkel



Jag, Marielle, Mathilda och Emma. Jösses.




Jag och Emma, måste gått i 8:an, snygga vi är




HAHAHAH, orkar inte




Glassfrossa med Emma och hennes familj på Smultronstället i Söderköping, på väg hem från Öland



Studentdagen. Vart vaken sen typ 4.30, släkten vart för mycket haha





Jag och Ronja på P&L, shuttershades i vått och torrt

Det var det det... tack så mycket Emma :D




Bokade flygbiljett hem idag, 22 maj - 26 maj blir det. Fyller ju 2o år den 25 maj så lite party, kompisar, pojkvän och familj ska hinnas med!
Imorgon blir det fika och antagligen shopping i London, svårt att låta bli faktiskt.

Nej hehu, nu ska jag sova... går förresten att kommentera inlägg nu, fattade inställningsmenyn tillslut haha.


Nattinatti eller som man säger här - "Nightnight" :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

älskar din blogg och saknar dig en massa!!!! puss gumman

Mia sa...

jaa äntligen kan man kommentera, fick ångest när man inte kunde

johan sa...

haha, här kunde man ju läsa lite skojjigheter :)