måndag, mars 30, 2009

Som den underbara storasyster jag är så kommer jag nu att uppdatera min blogg!

Idag har det blivit långpass med barnen. Eller snarare långpass med minstingen.
Gick upp med barnen vid 7.30, såg till att dom klädde på sig och efter det körde jag och Heather Oliver till Nursery.

Solen sken STARKT idag så jag tog med mig Heather till parken viket var mycket uppskattat haha. Hon är i fasen då hon frågar "Vad är det?" om allt! Askul att gå förbi en rabatt med blommor... "What's that?"... "What's that?"... "What's that?"... WHAT'S THAAAAAAT?"
Man ba "FLOOOOOOOOOWERS!!!!!!!!!!!!!!"

Vi var ute ett bra tag så nu har mina fräknar börjat poppa fram.

Hämtade upp Oliver igen på eftermiddagen, fixade käk och så kom Fiona hem vid 19.
Så idag vart det nästan 12 timmar men känns inte så länge eftersom man inte tokleker med dom hela tiden.




En Kolbäcksgoding... han håller pantkvittona i munnen tills det är dags för honom att betala.
Var bra roligt att sitta i kassan på Hemköp vissa gånger haha.

Hörs imorgon jao

1 kommentar:

marielle sa...

hhhaha tummen up för0gubbrn på hemköp pch för 0din uppdatering (Y)